მეშვიდე დღე
დღეს ვისწავლეთ რუბრიკების გამოყენება ქულების მინიჭების, 21-ე ს.-ისა და მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის.
წყვილებში გადავხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომს დამივიღე და გავეცი უკუკავშირი , რაცხელს შეგვიწყობს მოსწავლის სავარაუდო ნიმუშის გაუმჯობესება, დახვეწაში.
ვისწავლეთ, რომ ტრადიციული გაკვეთილისგან განსხვავებით, მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლის დროს აუცილებელია მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცეში.
შევარჩიეთ შეფასების რუბრიკა ამ შემთხვევაში კოლაბორაციული შეფასება, მივუსადაგეთ ჩვენი პროექტის თემას და შევინახეთ შეფასების საქაღალდეში. შვქმენით წინარე ცოდნისა და ჯგუფური მუშაობის შეფასების ინსტრუმენტი და ავტვირთეთ .
ვიმუშავეთ და შევავსეთ პროექტის გეგმა
დღე იყო საინტერესო, ტრენინგზე ნასწავლი გამომადგება ჩემს პრაქტიკულ მუშაობაში.
წყვილებში გადავხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომს დამივიღე და გავეცი უკუკავშირი , რაცხელს შეგვიწყობს მოსწავლის სავარაუდო ნიმუშის გაუმჯობესება, დახვეწაში.
ვისწავლეთ, რომ ტრადიციული გაკვეთილისგან განსხვავებით, მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლის დროს აუცილებელია მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცეში.
შევარჩიეთ შეფასების რუბრიკა ამ შემთხვევაში კოლაბორაციული შეფასება, მივუსადაგეთ ჩვენი პროექტის თემას და შევინახეთ შეფასების საქაღალდეში. შვქმენით წინარე ცოდნისა და ჯგუფური მუშაობის შეფასების ინსტრუმენტი და ავტვირთეთ .
ვიმუშავეთ და შევავსეთ პროექტის გეგმა
დღე იყო საინტერესო, ტრენინგზე ნასწავლი გამომადგება ჩემს პრაქტიკულ მუშაობაში.
შეფასება მნიშვნელოვანი კომპონენტია პროექტში, მის საფუძველზე ვახორციელებთ პროექტში ცვლილებებს მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით, ვახდენთ დიფერენცირებას, ამასთან მასწავლებელმა უნდა დაგეგმოს დიფერენცირების პროცესი წინასწარ, რომ პროექტის განხორციელებისას იგი იყოს ფასილიტატორი.
ReplyDelete