მესამე დღე
დღეს ტრენინგზე დავიწყეთ მუშაობა პროექტის გეგმაზე. გამოვავლინეთ სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები, მათზე დაყრდნობით , ვისწავლეთ სასწავლო მიზნების დასახვა.
გავეცანით სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკასა და განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვებს.
ტრენერმა აგვიხსნა, რომ მოსწავლეებისთვის მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისა და თემატიკის სიღრმისეული გაგებისათვის, საჭიროა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მიცემა, რომელიც მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს. გავიგეთ რომ ზოგადი კითხვები ეხება მასშტაბურ ცნებებს და მოსწავლეებს ეხმარება სხვადასხვა საგნის კავშირის დანახვაში, თემატური-- უშუალოდ, პროექტს უკავშირდება, ღია კითხვებს მოიცავს, შინაარსობრივი--- ფაქტებზეა დაფუძნებული, კონკრეტული კითხვებით.
გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვების რუბრიკას, გადავხედეთ სტანდარტებსა და მიზნებს, მოვნიშნე პროქტის შესაბამისი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.
ტრენინგი იყო საინტერესო, ინფორმაციული.
გავეცანით სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკასა და განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვებს.
ტრენერმა აგვიხსნა, რომ მოსწავლეებისთვის მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისა და თემატიკის სიღრმისეული გაგებისათვის, საჭიროა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მიცემა, რომელიც მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს. გავიგეთ რომ ზოგადი კითხვები ეხება მასშტაბურ ცნებებს და მოსწავლეებს ეხმარება სხვადასხვა საგნის კავშირის დანახვაში, თემატური-- უშუალოდ, პროექტს უკავშირდება, ღია კითხვებს მოიცავს, შინაარსობრივი--- ფაქტებზეა დაფუძნებული, კონკრეტული კითხვებით.
გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვების რუბრიკას, გადავხედეთ სტანდარტებსა და მიზნებს, მოვნიშნე პროქტის შესაბამისი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.
ტრენინგი იყო საინტერესო, ინფორმაციული.
თქვენი კომენტარი დეტალურია, იგის სრულად ასახავს ტრენინგზე გავლილ საკითხებს. მიზნების ზუსტი ფორმულირება დაგვეხმარება შემდგომში როგორც შეფასების ხელსაწყოებს შერჩევაში, ასევე პროცედურების გაწერაში.
ReplyDelete