დღე მეორე

დღეს გავეცანი პროექტის მოთხოვნებს, გავიგე, რომ პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება მოსწავლეებს უბიძგებს პრობლემის გამოძიებისაკენ. პროექტზე მუშაობის დროს მოსწავლეები არიან უფრო აქტიურები. ვისწავლე, რომკარგად დაგეგმილი პროექტით მოსწავლეებს უვითარდებათ  პრობლემების გადაჭრის, გადაწყვეტილების მიღების,გამოძიების, დოლუმენტირების უნარები. ტრენიგზე ვისწავლეთ მშობლებისათვის პუბლიკაციის მომზადება, რისი საშუალებითაც მშოლებს ავუხსნი ჩემ მიერ დაგეგმილი პროექტის განხორციელების მიზნები.
ვისწავლე, რომ ბეჭვდითი გამოცემა ეფექტურად, ზუსტად აწვდის ინფორმაციას სამიზნე 1გუფს.
ტრენერმა გვასწავლა, როგორ უდა მოვემზადო გამოცემისათვია
ს, შევისწავლე ტექნოლოგიური დავალებების გზამკლელი,  ვისწავლე ჩემთვის საინტერესო ბიულეტენის შაბლონის არჩევა- შენახვა სასწავლოპროექტის დამხმარე საქაღალდეში.
ტრენერის დახმარებით, შერჩეულ შაბლონში ტექსტის ნიმუშები შევცვალე ჩემი ტექსტით,  ვისწავლე სურათის მოძიება და მისი რედაქტირება და საჭირო ადგილას დაფიქსირება
გავაკეთე რეფლექსია, გავაანალიზე დღის მუშაობა--რას მივაღწიე, რა გამიჭირდ.
ტრენინგზე მუშაობა იყო საინტერესო, ინფორმაციით დათვირთული.
შესწავლილი საკითხები კარგად აისახება ჩემს მუშაობაზე.

Comments

Popular Posts